E-laskutus ei toimi, vaikka tein sopimuksen. Mitä teen?

Milloin tarkalleen solmit e-laskutussopimuksen? Seuraavaan kuun laskut lähetetään yleensä edellisen kuun 20. päivä. Jos solmit e-laskutussopimuksen tämän jälkeen, seuraavan kuun e-laskut on ehditty jo toimittamaan ja tästä johtuen vielä seuraavan kuun maksusta tulisi huolehtia erikseen. Jos esimerkiksi solmit e-laskutussopimuksen huhtikuun 25. päivä, saat vasta kesäkuun vastikemaksut e-laskuna ja toukokuun maksuista tulisi vielä huolehtia erikseen.

Jos solmit e-laskutussopimuksen juuri ennen (esimerkiksi viikkoa ennen) taloyhtiön virallista siirtymistä Yaden isännöintiin. Tällöin e-laskutussopimus on voinut mennä edelliselle isännöintitoimistolle ja siten ei mahdollisesti siirtynyt uuden isännöinnin alkaessa, koska sopimus on tehty juuri ennen siirtoa. Tällöin e-laskutussopimus tulisi solmia uudelleen.

Jos näistä huolimatta e-laskutus ei näytä toimivan tai haluat varmistaa asian, ole yhteydessä Yaden asiakaspalveluun asiasta.