https://yade.fi
Tavoitteemme on tarjota laadukkainta isännöintiä
parhaalla asiakaskokemuksella

Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme laadukkainta isännöintiä parhaalla asiakas-kokemuksella

Miten?

kolmio 1b
Ihmisyys, vastuu ja tavoitettavuus ovat tärkeä osa isännöintityötä. Laadun tarjoamiseksi ja motivaation ylläpitämiseksi vastuuta ei kannata pirstaloida kasvottomiin työskentelymalleihin.  Me haluamme olla asiakkaittemme tavoitettavissa nyt ja tulevaisuudessa!
kolmio2
Tavoitteemme on automatisoida kaikki, mitä isännöinnissä voi automatisoida. Miksi? Jotta voimme  siirtää fokuksen toistuvista rutiininomaisista tehtävistä niihin toimintoihin, mitä ei voi automatisoida. Digitaalisuuden ei tule vähentää ihmisten kohtaamista, vaan siirtää aikaa ja energiaa niihin hetkiin, jolla on aidosti merkitystä arvon luomiseen.
kolmio3
Yadesoturit ovat isoin investointimme. Työntekijöidemme hyvinvointi, osaaminen ja halu tehdä laadukasta työtä on tärkein fokuksemme. Yade koostuu joukosta Yadesotureita, jotka haluavat olla osana tuottamassa loistavaa isännöintiä nauttien samalla arkielämästä. Me haluamme pitää huolen Yadesotureista, jotta he voivat pitää huolen asiakkaistamme.

Tarinamme

"Voisiko isännöinti olla osakaslähtöisempää ja avoimempaa?"

Kokemukset oman taloyhtiön hallituksen puheenjohtajana johtivat Roosa Niemisen perustamaan Yaden kesällä 2018 sillä innostuksella, ettei kehittämisen tarve lopu isännöintialalta koskaan. Seuraavien vuosien aikana Roosa sukelsi isännöinnin käytännön ongelmiin löytäen niitä kipukohtia, jotka olivat vaikuttaneet ”isännöintitrauman” syntymiseen. Huonot kokemukset eivät olleetkaan ratkaistavissa vain digitaalisilla palveluilla tai lämmityskuvaajien liittämisellä tilinpäätökseen: syyt olivat syvemmällä tehtävien hallinnassa, prosessien huonossa hahmottamisessa, liian suurissa työkuormissa, työntekijöiden perehdyttämisen puutteessa sekä vastuiden pirstaloitumisessa kasvottomiin malleihin. Alalla oli tilaa tekijälle, joka olisi kyvykäs ja halukas automatisoimaan kaikki rutiininomaiset tehtävät ja samalla järjestämään työnohjauksen sekä yrityksen hinnoittelun niin, että se ajaa asiakkaiden tarpeiden täyttämiseen ja toimintaan. Ja samalla unohtamatta kaiken toiminnan ytimessä olevia ihmisiä: tulisi luoda sellainen ympäristö, jossa työnsä voi suorittaa hyvin ja onnistuneesti unohtamatta arkielämästä nauttimista. 

Matkanvarrella mukaan on liittynyt muita Yadesotureita, jotka ovat ottaneet haasteen vastaan tuoda uusia tuulia isännöintialalle. Tervetuloa matkalle mukaan!

Tapaa Yadesoturit

Roosa Nieminen

Voisiko tämän homman tehdä osakaslähtöisemmällä asenteella, viestien enemmän ja olemalla avoimempi ylipäänsä?

Roosa Nieminen

kiinteistömanageri, perustaja
+358 50 336 0704
roosa@yade.fi

Innostuu: Perimme taloyhtiön suuremmista urakoista kirjanpidollisen johtopalkkion, joka pitää sisällään urakan vaatimat kirjanpidolliset lisätyöt, urakkaan sisältyvän asiakaspalvelun sekä kiinteistömanagerin saatavuuden.

Tea Rytilahti

Voisiko tämän homman tehdä osakaslähtöisemmällä asenteella, viestien enemmän ja olemalla avoimempi ylipäänsä?

Tea Rytilahti

kiinteistömanageri
+358 40 624 2327
tea@yade.fi

Innostuu: Perimme taloyhtiön suuremmista urakoista kirjanpidollisen johtopalkkion, joka pitää sisällään urakan vaatimat kirjanpidolliset lisätyöt, urakkaan sisältyvän asiakaspalvelun sekä kiinteistömanagerin saatavuuden.

Tuomas Mäkelä

Voisiko tämän homman tehdä osakaslähtöisemmällä asenteella, viestien enemmän ja olemalla avoimempi ylipäänsä?

Tuomas Mäkelä

kiinteistömanageri
+358 44 748 6806
tuomas@yade.fi

Innostuu: Perimme taloyhtiön suuremmista urakoista kirjanpidollisen johtopalkkion, joka pitää sisällään urakan vaatimat kirjanpidolliset lisätyöt, urakkaan sisältyvän asiakaspalvelun sekä kiinteistömanagerin saatavuuden.

Roosa Nieminen

Roosa Nieminen

kiinteistömanageri, perustaja
+358 50 336 0704
roosa@yade.fi

Tea Rytilahti

Tea Rytilahti

kiinteistömanageri
+358 40 624 2327
tea@yade.fi