Missiomme on tarjota asiakkaillemme timanttinen isännöintikokemus, joka ylittää kaikki aiemmat kokemukset.
Missiomme on tarjota asiakkaillemme timanttinen isännöintikokemus, joka ylittää kaikki aiemmat kokemukset.

Miten?

kolmio 1b

Ihmisyys, vastuu ja tavoitettavuus ovat tärkeä osa isännöintityötä. Laadun tarjoamiseksi ja motivaation ylläpitämiseksi vastuuta ei kannata pirstaloida kasvottomiin työskentelymalleihin.  Me haluamme olla asiakkaittemme tavoitettavissa nyt ja tulevaisuudessa!

kolmio2
Tavoitteemme on automatisoida kaikki, mitä isännöinnissä voi automatisoida. Miksi? Jotta voimme  siirtää fokuksen toistuvista rutiininomaisista tehtävistä niihin toimintoihin, mitä ei voi automatisoida. Digitaalisuuden ei tule vähentää ihmisten kohtaamista, vaan siirtää aikaa ja energiaa niihin hetkiin, jolla on aidosti merkitystä arvon luomiseen.
kolmio3
Yadesoturit ovat isoin investointimme. Työntekijöidemme hyvinvointi, osaaminen ja halu tehdä laadukasta työtä on tärkein fokuksemme. Yade koostuu joukosta Yadesotureita, jotka haluavat olla osana tuottamassa loistavaa isännöintiä nauttien samalla arkielämästä. Me haluamme pitää huolen Yadesotureista, jotta he voivat pitää huolen asiakkaistamme.

Tarinamme

"Voisiko isännöinti olla osakaslähtöisempää ja avoimempaa?"

Kun Roosa Nieminen astui oman taloyhtiönsä hallituksen puheenjohtajan saappaisiin, hän ei voinut aavistaa, että tästä alkaisi kiehtova polku kohti isännöintimaailman mullistamista. Vuodesta 2018 lähtien Roosa on seurannut intohimoaan, joka syttyi vakaumuksesta, että isännöintiala kaipasi jatkuvaa kehitystä ja innovaatiota. Vuosien saatossa Roosa sukelsi syvemmälle isännöinnin arkeen, paljastaen kipupisteitä, jotka olivat olleet piilossa ja vaikuttaneet alan maineeseen.

Hänen kokemuksensa osoittivat, että pelkät digitaaliset palvelut tai perinteiset lähestymistavat eivät riitä ratkaisemaan isännöintiin liittyviä haasteita. Ongelmat juontuivat syvemmälle: tehtävien hallinnan epäselvyyteen, prosessien puutteelliseen hahmottamiseen, ylisuurten työtaakkojen paineeseen ja työntekijöiden riittämättömään perehdytykseen. Isännöinti kaipasi uudistusta, joka automatisoisi rutiinitehtävät, samalla kun se tehostaisi työnjohtoa ja hinnoittelua asiakkaiden tarpeita ja toimintaa ajatellen.

Yaden tarina ei kuitenkaan ole vain tarina yksittäisestä visionääristä. Matkan varrella on liittynyt muita rohkeita Yadesotureita, jotka ovat omaksuneet haasteen muuttaa isännöintialan status quo. He kutsuvat kaikkia mukaan tälle jännittävälle matkalle kohti parempaa isännöintiä. Tervetuloa joukkoon!

Tapaa Yadesoturit

Roosa Nieminen

Roosa Nieminen

kiinteistömanageri, perustaja
IAT, LKV, DI
+358 50 336 0704
roosa@yade.fi

Janne Eho Yade

Janne Eho

kiinteistömanageri
IAT
+358 44 493 4810
janne@yade.fi

Emilia_945x945-pyöreä

Emila Ahonen

kiinteistömanageri
LKV, RI*
+358 44 237 5206
emilia@yade.fi

* tutkinnon valmistuminen 2026

Elina_945x945-pyöreä

Elina Cheong

kiinteistöassistentti
+358 44 246 0451
elina@yade.fi